潛龍勿用(上)

《易經》:龍德而隱者也。不易乎世,不成乎名﹔遯世而無悶,不見是而無悶﹔樂則行之,憂則違之﹔確乎其不可拔,乾龍也。

DSCN7429
估唔到Majorette香港竟然有咁大個陳列室

見到我無啦啦寫易經又以為我傻咗?非也。講人生大道理?我又無嘅功力。咁無啦啦寫咩「潛龍勿用」呢?只因市場上一直有個被忽略嘅品牌正密密耕耘起革命,佢就係來自法國的Majorette。

DSCN7431講開Majorette唔可以唔講佢坎坷嘅身世,儘管創辦人Emile Veron來自生產Norev的家族,然而Majorette所行的就道路就坎坷得多。

自1961年於成立後,品牌迅速取得法國最大大型汽車模型生產商這個榮銜,然而好景不常,Majorette 90年代末在美國市場觸礁,更於2003年出售予Smoby,5年後轉手,新買家為法國基金MI29,不過09年仍分手收場,最後白武士,來自德國的Simba Dickie Group輾轉收購Majorette,與旗下另一車模品牌Schuco分別針對小朋友及收藏家市場。

DSCN7382

估唔到Simba Dickie Group竟然喺香港設地區總部,原理同VAG(Audi、VW、Bentley、Lamborghini、Bugatti、Ductai之母公司)喺香港設地區總部一樣。開頭以為Simba Dickie Group都係得幾百呎寫字樓做吓聯絡工作,點知淨係陳列室已經逾萬呎,Majorette只係其中之一。

DSCN7390

「講咗咁耐,究竟入正題未?我淨係想知邊度有得買車?」「其實香港有無代理?」「點解我搵嚟搵去都搵唔到?」Simba Dickie亞太區舵手Max指出,「Majorette在(香港)市場一直有售,可能因貨源相對少所以甫上架就遭一掃而空。隨著有更多新型號登場,我們會積極與代理溝通,希望更多香港粉絲能買到Majorette的車仔。」雖然行貨咗啲,但總好過乜都唔做。

不過點解呢幾年Majorette造工好似突飛猛進咗唔少嘅?「一切都要追溯至12年泰國水災,當時在曼谷的惟一廠房嚴重水浸,整條生產線都沉在水底,結果我們需要重置整條生產線,同時一口氣升級車床、鑄模等,因此11年後產品明顯細緻得多。」咁又係,喺Tomica愈出愈求其嘅情況下,Majorette仍然堅持每部車都有活動部件(唔係側門就尾門)、彈簧避震同埋透明頭燈(大部分車都有)算係好難得。但係好似係歐洲車比較多喎?「始終我哋係法國品牌嘛(笑),不過呢兩年我地都有生產日本車,如本田CRZ及日產Skyline GT-R R35等,未來將會有更多日本、韓國以至內地品牌出現。」作為幾乎係惟一一間未打入中國內地市場嘅車廠,又有咩感想呢?「我哋一直都有留意中國市場,現正物色合作夥伴,相信好快有公佈。」

我知我知,大家想知道嘅唔係呢啲,利思芸你都係講返車啦,想知道Majorette有咩新車?各地又有咩特別版本?請看下回分解…(打還打唔好打面)

Leave a Reply

