我係Pizza仔

雖然唔係幾好聽,但叫Pizza仔始終比電單車薄餅速遞員嚟得啜核,我以前都係著住套風褸長褲Cap帽趕頭趕命送Pizza,見到My Tiny部Pizza車,認真百般滋味在心頭。

DSCN0124.JPG

好多人或者會以為做速遞員就係揸住部電單車周圍去好似好爽,查實仲有好多廚房嘢要做,雖然唔知今時今日仲係咪咁,但當時我地出車前都會幫手搓吓麵粉等發酵、切肉粒、煲吓湯同埋摺外賣紙盒等等準備一日嘅工作,然後再到車場check車正式開工。一般黎講晏晝其實唔多客,但一做就好大單,除咗出車之外,如果太近嘅話我地通常都做埋「步兵」,一口氣拎完幾個保溫袋其實都幾係野。

從傍晚開始就進入我地工作嘅高峰期,鋪頭通常有同事會幫我地pack好一個個保溫袋,擺入尾箱插咗個電熱插就扭油開車,一車都至少2、3單,一夜都要走差唔多十轉八轉,如果同事唔生性執漏單嘅話行多幾轉都試過。終於係時候介紹呢部偉士PX200,佢同大部份電單車唔同嘅地方係佢係行手波,一開頭需要時間適應,也因為汽油未經完全燃燒,廢氣特別多,不過佢勝在爆發力強,俾多油成部車就衝出去,燈位起步尤其明顯,初初俾錯油更試過起頭,同一時間PX200亦好易因轉數唔夠中途死火,上長命斜認真攞命。

講返份工,危險性一定有,返風落雨最麻煩,第一係要著住套焗到成身汗嘅雨褸雨褲揸車已經好唔舒服,橫風橫雨送郊外更加有難度,一係大雨大霧完全睇唔到條路,一係就係大風吹到你過對面線,周不時仲有野狗追車尾,試過部車喺村屋群同村屋群之間條小徑度跪低咗,用腳撻撻咗半個鐘先著車急急腳返鋪。最危險嘅反而唔係郊外而係市區,有前輩就俾的士撞到拋出車外,住ICU都住咗好幾個月,托賴我無乜經歷大意外,惟一一次係落雨喺迴旋處派牌(冼低咗),好彩後面部巴士煞得切部車,唔係我都無機會喺度寫文同大家介紹車仔。雖然工作一啲都唔輕鬆,但勝在店舖上下夠團結,所以大家都Work得好close,堅似係一個大家庭。所以話呢,呢部My Tiny Pizza電單車又豈有不買之理?

DSCN0111.JPG

如果你一心諗住睇Pizza secret嘅話可能會失望。最後想講句,Pizza仔又好,電單車薄餅速遞員都好,雖然係人工包埋,但同事們身水身汗將食物熱辣辣送上府上,就算唔俾貼士都語氣都可以客氣少少嘅。

Leave a Reply

